تالار گفتگوی معتادان گمنام منطقه یک ایران

نسخه‌ی کامل: اصل موفقیت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هر شکلی از موفقیت وحشتناک و نا آشنا بود .

قبل از آمدن به NA ، تعداد کمی از ما موفقیت را تجربه کرده بودیم . هر گونه تلاشی که به تنهایی برای قطع مصرف انجام دادیم ، سرانجام با شکست مواجه میشد . به تدریج امید هر گونه رهایی از اعتیاد فعال را از دست دادیم . رفته رفته به شکست عادت کرده بودیم ، انتظار آن را داشتیم ، آن را قبول میکردیم و فکر میکردیم بخشی از سرشت ماست.

وقتی پاک میمانیم ، به تدریج موفقیت را در زندگی خود تجربه میکنیم . رفته رفته به دستاوردهای خود افتخار میکنیم . شروع به پذیرفتن ریسک های بیخطر میکنیم . ممکن است در این فرآیند با مرارت هایی نیز روبرو شویم ، اما اگر از آنها درس بگیریم میتوان آنها را به حساب موفقیت گذاشت.

زمانی را به لذت بردن از موفقیت های خود اختصاص میدهم . پیروزی های خود را با  "روحیه قدرشناسی" با دیگران در میان می گذارم .
با ورود به انجمن معتادان گمنام یکی کی موفقیت ها برای من حاصل شد ، ابتدا قطع مصرف ، سپس یافتن دوستان بهبودی و برقراری ارتباطی عمیق و ریشه دار در فرآیند بهبودی با آنها ، و بعد آشنایی و شناخت بیماری اعتیاد که سالیان درازی در وجود من بود و آن را نمی شناختم .

با شناخت بیماری خود و غیر فعال نمودن آن به موفقیت های چشم گیری در زندگی رسیدم که آرزوی دیرینه من بود. مانند احترام ، رشد ، پیشرفت و موفقیت در امور روز مره زندگی ، کار و خانواده و اجتماع .
همیشه این اصل از همراهی و همدلی میاید اقدام و عمل در مورد تابع بودن اصول و سپاسگزار بودن و تمرین مداوم پدید اورنده این اصل است ...
باید به خودم ثابت میکردم که برنامه کارمیکند. نیروی اراده با خواست خداوند هماهنگ شد. بعد از چندسال تلاش، هم ازدید خودم وهم نگاه دیگران انسان موفقی بودم.
نظر شخصی من : شکست همیشه همراه من بود و هیچ گاه در دوران مصرف به موفقیت دست پیدا نکردم ، البته اگر پیدا کردن و تهیه مواد را موفقیت ندانیم . موفقیت داستانی واقعی

ولی غریب برای من بود ، هیچ وقت نتونستم در گذشته با این کلمه ارتباط بگیرم . اما وقتی وارد انجمن شدم اولین موفقیت من یک روز بدون مواد بود . آنجا بود که توانستم غیر ممکن

ها را ممکن کنم . با چشیدن طعم موفقیت ، آنها در زندگی من سرازیر شد و هر روز شاهد موفقیت های بزرگتر میشدم ، کارکرد قدم ، ارتباط با دوستان ، ادامه تحصیل ، شغل خوب و... 

اینها همگی از مزایای موفقیت بود  و مدامی که سعی و تلاش برای ادامه موفقیت ها داشته باشم آنها در زندگی من سرازیر هستند.